2014. szeptember 28., vasárnap

Bemutatkozás!!! Feledékeny vagyok....

Bemutatkozás?Nos...kicsit elfelejtettem...
Először is nagyon szépen köszönöm a főszerkesztőnek, hogy itt lehetek és mostantól én is írhatok nektek kritikát :)
Nos...ugyan már megírtam az első kért kritikámat attól még szeretnék bemutatkozni, hogy ne legyek számotokra teljesen ismeretlen.Nos a főbb dolgok rólam.Astrud Boe vagyok és családnevemről kaptam a Boo becenevet és bár sokan kinevetnek mivel a Boo a boxfriend rövidítése is de megjegyezném nem szeretem ha felemlegetik és ha nem akartok velem rosszban lenni akkor nem emlegetitek :D
Svédországban élek most éppen Stockholmban de elég sokszor költözködöm városon és az országon belül is.18 éves vagyok és most kezdtem első egyetemi évemet az orvosin.Mellette egy helyi újságnak vagyok egyik szerkesztője és riportere.Nehogy azt higgyétek, hogy ilyen híres újság csak egy kis lovas lap.Ebből ki lehet számítani, hogy imádom a lovakat nekem is van kettő otthon.Nemrég óta foglalkozom nagyobb novellák vagy fanfictionok írásával de nagyon nagy kedvvel írom őket csak éppen az idő kevés.
Ha valaki szeretne még tudni rólam valamit az írjon nyugodtan az e-mailomra szívesen beszélgetek :)
Kritikát tőlem kérhettek Chatben (csak írjátok oda, hogy tőlem és linkeljétek a blogot), Krtika rendelésben (ugyan úgy nekem címezve blog linkelve), vagy e-mailban a boobloggers@gmail.com címen (ugyan csak blog linkkel).
Előre is köszönöm ha kértek tőlem és remélem tetszeni fogok nektek :)
Ismertető jegyem:
boobloggers@gmail.com
A képre kattintva mindig az e-mailomhoz kerültök :)







Sziasztok :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése