2014. szeptember 28., vasárnap

Kritika No.1

Kritika No.1 :

Félholtak

Design: Első ránézésre egy nagyon kezdetleges designnek látszik az ami az oldalon van.Ezzel nem azt akarom mondani, hogy rossz csak látszik rajta, hogy új a blog.A fejléccel semmi gond sőt egy nagyon szép munka...bárcsak ilyenekkel találkoznék mindig :) Viszont a hátsó lap már nem illik hozzá olyan nagyon.Ha már a fejléc szürkés-lilás akkor nem egy szürke-fekete háttért választanék.A legtöbbször én az egyszerű egyszínes hátlapot és a színes feliratokat használom és nagyon szeretem.Amúgy összhatásban jól néz ki amit mg ajánlani tudok az az, hogy kicsit a betűtípusokat rendezd jobban össze.Oké igen jól néznek ki ezek a nagyon díszes  betűtípusok de ha minden egyes résznél másmilyen van az már ront a kinézeten.Én azt ajánlanám, hogy keresnék egy olyat ami nagyon hasonlít arra ami a fejlécen van és azt használnám az összes helyen kivéve a részeknél mivel ha azt akarod, hogy el tudják olvasni a drága olvasók akkor nem nehezíted a dolgát.

Történet: Mit ahogy a Designen ezen is látszik, hogy csak most kezdődött a blog.Első és legfontosabb, hogy nagyon rövid a rész ami eddig int van.Ennek a 6x-a legalább egy igazán jó rész.Tudom van mikor nekem sincs elég ihletem és akkor nem vagyok képes hosszú részeket írni plusz van olyan blogom ahova direkt kis részeket rakok ki de akkor hetente több fejezetet is kirakok.Sok blogger úgy gondolja, hogy ha egy blog nem lesz sikeres akkor az írásmód a baj.Ebben van igazság de a részek hosszúsága és a blog minősége is nagyon közre játszik és igazból az összhatás számít.Ajánlom, hogy inkább hetente 1 részt rakj ki de az legyen hosszú és ne egyszerre írd meg az egészet hanem mondjuk kezd hétfőn és minden nap írj hozzá valamennyit aztán vasárnap rakd ki :) Amúgy az írásmóddal szerintem nincs gond de én se vagyok például szakmabeli csak hobbiból írok de számomra nincsenek nagy hibáid.Nem vettem észre nagyon sok hibát de figyelj a szöveg tagoltságára (VESSZŐK!!! mint ahogy nekem mindig mondták) és a helyesírásra is koncentrálj

Összhatás: Nagyon szép blog kis hibák vannak benne de ezek könnyen orvosolhatóak.SOk sikert a további blogoláshoz :)

boobloggers@gmail.com
Kérjetek kritikát nálam, boobloggers@gmail.com
Katt a képre és az e-mailomra dob :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése