2014. szeptember 28., vasárnap

Kritika No.2.

Kritika No.2.:
     Tünde Papp - ByTheWay and other drugs
(Ha valaki már írja szóljatok!!!!)

ByTheWay and other drugs

Design: Először is...miután azt hiszed, hogy utállak megjegyezném sose volt a szívem csücske ez a mozaikos háttér.Valahogy nekem olyan rendezetlennek tűnik, nem szép.Ha élhetek saját példával én mindig egy a fejléchez hasonló színű áttért alakítok ki.Ha nem is olyan díszes mint egy kép sokszorosítva mozaikba de sokkal rendezettebbnek érződik és bár visszafogott mégis jól néz ki és van az emberben egy olyan érzés, hogy "Ez igen...nem túl csicsás de elegáns."Vagyis hát bennem ez szokott lenni.A fejléc amúgy elég tetszetős és bár sose szerettem megcsinálni de utána büszke szoktam lenni a munkámra.Ez is egy egészen jól sikerült alkotás bár a háttér nekem egy kicsit zavaros.Ajánlanám, hogy kicsit élesebb képekkel próbálkozz, hogy ne legyen kavicsos (pixeles) a kép ha kinagyítod.A felirat típusa illik a képhez így abban semmi kivetni való még tetszik is :)Úgy igazából összevetve nem rossz bár én a mozaikból csinálnék inkább egy kicsit letisztultabb fajtát.Ami még fontos, hogy elég nehezen lehet elolvasni a szöveget mivel beleolvad kicsit a háttérbe...ha lehet ezt valahogy old meg.

Történet: Mivel látásra is már nagyon rég óta megy a blog és fantasztikus olvasó közönséged van nem hiszem, hogy rossz lehetne a blog.Nem tudom sajnos elolvasni az összes részt de a legújabbat (46.rész) végig olvastam és az alapján tudok ítélni.Először is...nagyon figyelj oda a helyesírási hibákra.Nem tudom eleget mondani, hogy egy blog összhatása nagyon függ attól, hogy egy író mennyire figyel a helyesírásra.Bevallom...ha egy írásban nagyon sok a hiba én azt nem olvasom el...vagy legalábbis nem esik jól olvasni.Nincs sok hibád de mindenen lehet javítani és ez azok közé tartozik.Az írásmódod amúgy nagyon szép.Összeszedett tagolt és szinte minden rendben van.Én néhol-néhol hiányolok pár vesszőt így ajánlom, hogy miután kész a sztori nézd át részről részre és a hiányzó vesszőket pótold.Tudom...én is szoktam kihagyni de én is próbálom elhagyni ezt a hibát.Másik dolog ami feltűnő, hogy rövidek a részek.Nem tudom milyen rendszerességgel szoktál írni.Ha hetente több részt is kiraksz akkor ezzel nincs gond, viszont ha hetente egy vagy 2 részt raksz ki akkor ajánlatos kicsit hosszabb részeket írni.Tudom nehéz ha nincs ihleted de mint az előző kritikában is azt ajánlom, hogy hétfőn kezd el a részt, és minden nap rakj hozzá egy adagot mikor van időd aztán vasárnap a kész művet tedd fel :)

Összhatás: Nagyon szép blog viszont én egy kicsit még alakítanék rajta, hogy meglegyen az összhang a fejléc és a háttér között.Ehhez ajánlok például egy egyszínű háttért (én a legtöbbször azt használok) és a szöveg színét pedig olyanra állítod, hogy az is segítse a harmóniát.A betűtípus pedig hasonlítson valamennyire a fejlécen lévőre - kivéve a szövegben mivel a nagyon díszes betűtípusokat nehéz elolvasni -  és akkor már fantasztikus :) További jó blogolást és sok sikert :)
boobloggers@gmail.com

Kérjetek kritikát tőlem chatben, kritika rendelésben vagy e-mailban :)
Katt a képre és az e-mailomra dob :)

2 megjegyzés: