2014. október 13., hétfő

Szidó levelek



Sziasztok!

most nem egy kritikával érkeztem viszont annál rosszabbul esett amit tegnap este kaptam e-mailben. Igazából nem tudom, hogy érdemeltem ki azokat a jelzőket amikkel a mailban illetett a kedves író és tudtommal semmit nem tettem ellene, hogy engem névtelenül sértegessen.Úgy gondolom mindenkinek van élete és nem kötelező az egész életét a gépe előtt tölteni, még úgy se, hogy egy oldal egyik szerkesztője és az alap kötelességei mellé az is bele tartozik, hogy készítsen kritikákat. Ezt most nem szidásból mondom! Nagyon örülök, hogy itt lehetek és boldogan írom a kritikákat de nekem is van saját életem. Örülök ha 5-kor elszabadulok az egyetemről utána a saját állatkáimmal is kell foglalkoznom, hétvégén szakmai gyakorlat és a cikkek írása az újságba. Nem azt akarom mondani, hogy elfoglaltabb vagyok mint bárki más , mert nagyon jól tudom milyen gimisnek lenni vagy általánosban és azt se mondom, hogy az sokkal könnyebb - bár ez talán egy picit igaz - de ti is értsétek meg, hogy nincs tengernyi időm és ha nem hozok naponta kritikát akkor se egy névtelen e-mailben kezdjetek el engem vagy bármilyen rokonomat szidni, mert úgy érzem nem tettem ellened semmi olyat, hogy te ezt tedd velem. Nem ez volt az első ilyen mail. Mióta ezen az oldalon vagyok ez a 3. és az első kettőben legalább annyi becsület volt, hogy saját névvel írt, viszont ez a harmadik volt az utolsó csepp a poharamban.

Csinálom a kritikákat viszont nekem is van életem és nem mindig van időm. Nem fogok neveket mondani, hisz mindenki tudja magáról, hogy írt-e nekem vagy sem.

Viszont itt szeretném megkérni, hogy ha már szidni akar akkor tegye a saját kis világában és ne az én posta fiókomat bombázza szebbnél szebb káromkodásokkal!

Nagyon szépen köszönöm :)
boobloggers@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése