2014. október 16., csütörtök

Kritika: Truth or lie?

Truth or Lie..?
Blog (x)



Nos, a fejléceddel kezdeném; mint mint mindig. Őszintén szólva nem tetszik. Nincsenek összemosva a képek szélei, és a lánynak egy nagyobb darab ki lett 'vágva' a vállából. A betűtípus nem a legjobb, nagyon zsúfolttá teszi az egész fejlécedet. Igaz, hogy a fejléc is lila, meg a háttér is, de ne haragudj, hogy ezt mondom, de borzalmas. Nem megy hozzá textúra ügyileg, valamint az oldal háttér sem a legmegfelelőbb. Zavarja a szemet olvasás közben, így nyilván valóan lesznek olyan emberek, akik elkattintanak. A menü színe is elég zavaró, valamint a zenelejátszó sem megy hozzá. A történet nem sablonos, sőt, nekem tetszik, de egyszerűen egy idő után pihentetnem kell a szememet, ha nem akarok megvakulni.

Mint mondtam a történeted tetszik. Szépen kifejted a gondolataidat, amit ajánlani tudnék az, hogy írj több gondolatot és kevesebb párbeszédet. Szépen, választékosan fogalmazol, néhány helyen találtam szóismétlést és helyesírási hibát, de azon kívül semmit.

A modulok jók, nincs sok belőle, csak annyi amennyi épp kell. Tetszik. Azt hiszem olvasni fogom a blogodat. :)

Tippek, tanácsok: -Szerintem érdemes lenne designt váltani (ha szeretnéd én szívesen megcsinálom neked, e-mailben vagy facebookon konzultálhatunk róla :) )
-Írj kicsit több gondolatot
-Ne hagyd abba az írást, van tehetséged hozzá! :)

Kérlek írj egy kommentet, hogy tudjam láttad amit írtam. Remélem nem vettél semmit sértésnek,
Ölel,

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Egyáltalán nem vettem sértésnek, sőt, örülök, hogy kimondtad a véleményedet! :) A design-váltást nem te vagy az egyetlen, aki feszegette már, szóval a Facebook-os konzultáció felőlem okés. :D

    VálaszTörlés