2014. október 4., szombat

Már megint én

Sziasztok! Megint érkeztem, ám ezúttal egy kicsit normálisabb és a bloghoz méltó bejegyzéssel.
Nem régiben csináltam egy fejlécet, amiből aztán az lett, hogy belefotam többe is, és így sikeredett az, hogy néhány felgyűlt az utóbbi hetekben, amiket érdemesnek tartok ide kitenni. Remélem tetszeni fognak nektek, és akkor lássuk a medvét! ;)



Ez sajnos nem lett annyira jó
Ezt egy fogalmazásomhoz kellett csinálnom, mert barátnőm azt mondta ;)


Szóval, ennyi lenne az érdemleges fejléckupac. Tudom, nem túl sok, viszont ezek azok, amiket szerintem ki lehet ide tenni, mivel meg üti a szintet. Ha esetleg valaki kérné valamelyiket nem hinném, akkor nyugodtan, csak tessék előtte szólni.
( Zárójelben annyit, hogy a másik blogomon láthattok még néhány fejlécet, meg ilyeneket, szóval, ha van kedvetek, kukkantsatok be. Link )

I hope you enjoyed it, and see you later!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése