2014. szeptember 13., szombat

Kritika: Reckless Life



Sziasztok! Meghoztam első kritikámat, ezen a blogon!

Reckless Life
Blog (x)
Design:

Kezdeném a fejléceddel. Nekem nagyon tetszik, külön jól néz ki, hogy a közepe más színű. Jó munkát végzett, akárki is csinálta. Szépen el vannak mosva a szélek és ügyelt, arra, hogy ne legyen teljesen átlátszó egy kép sem. Nos, a hátteredet meglátva, csak ennyi jutott eszembe: "Mi van?" Egyáltalán nem értem, hogy hogy került az a Hollywood feliratú kép a te blogodra, mint háttér. Teljesen elrontja az összhatását a fejléccel. Nincs harmóniában, így zsúfoltnak tűnik a blogod. A modulok jók, egy hatalmas képzeletbeli piros pont azért, mert nagyok a modul címek.

Történet, írásmód:

A történeted nem sablonos, nagyon tetszik, szépen, választékosan fogalmazol és írsz. Örömmel látom, hogy ismered, és használod a kötőjelet, valamint a szóközt, így nem folyik egybe az egész szöveg. Helyesírási hibákat nem nagyon találtam, ahogyan szóismétlésből sem volt sok. Asszem' szereztél magadnak egy újabb feliratkozót. ;)

Tippek, tanácsok:

Szerintem mindenképpen keress egy másik bloghátteret, hogy szebb legyen a Design-od, esetleg ha szeretnél átalakítani, vagy lenne kérdésed, akkor itt megtalálsz: daniellamirachelle@freemail.hu
Amiket írtam, teljesen így gondolom, valamint nem bántásból írtam, remélem nem veszed annak.  Ha megnézted a kritikámat, kérlek írj egy kommentet, hogy tudja, biztosan elolvastad e. További sok sikert a blogodhoz, várom a következő részt!

Valamint bárki, bármilyen blogról kérhet tőlem kritikát, ezen az e-mail címen:  daniellamirachelle@freemail.hu
-Limithatár nincs! :)



2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm, hogy megírtad a kritikát, és tanácsért is köszönet! Ez az első kritika, amit kaptam, és nagyon örülök neki, jól esik, hogy őszintén írtál a blogról :) Még egyszer köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit! Egy kritikaírónak az őszinteség az egyik legfőbb dolga! :))

      Törlés