2015. március 1., vasárnap

Már megint az a fránya fejléc :D

Hello!
Rozamunda, alássan jelentkezik nektek! Újra megjöttem, és ezúttal megint egy kis fejléc-dolog lesz terítéket. Nemrégiben (azaz most :D) csináltam egy fejlécet néhány csodás fotóból, amit egy angol fotós lány oldaláról szereztem (érdemes megnézni a képeit, mert eszméletlenek! link az oldalhoz) Nem is koptatom a számat. Remélem tetszik nektek. /Még annyit, hogy ezt nem lehet vinni, mivel az én egyik másik blogom fejlécének készült./
Szívesen fogadok kritikákat ;)


Ez az utolsó két változat, amit csináltam belőle, de ha még néhány színváltozatot szívesen megnéznétek belőle, egy másik blogomon feltettem az összes eddigit. link

1 megjegyzés:

  1. Szia ha megkérhetlek az én blogomról is csinálnál kritikát.
    Itt a link: http://irnitanulok.blogspot.hu/
    Előre is nagyon köszönök mindent.

    VálaszTörlés