2014. május 12., hétfő

Kritika: You win some, you lose some

YOU WIN SOME, YO LOSE SOME

Design
Nem tudom, hol kezdjem, így fölülről-lefelé haladok :D So. A fejléc nem rossz, bár én a feliratot egy kicsit láthatóbbra csinálnám (mondjuk ez tényleg nem nagyon lényeges). Az alap design jó, csak nekem a háttér nem tetszik, így azt ajánlom, hogy keress egy egységes, mozaikos fekete/rózsaszín hátteret (innen is nézhetsz, nagyon jók vannak). Én kivenném a bal oldali  "oldal megjelenítések számát", mivel elég vékony is, és szerintem nyugodtan átteheted a másik oldalra, vagy a többit viszed át. Még annyit, hogy ugye ott a "Magamról" mellett van a "Népszerű bejegyzések", és szerintem azt is előnyösebb lenne egymás alá helyezni. Egyrészt, több hely lesz, így nem is fog annyira "vékony" a szöveg, és esztétikusabb is lesz. A színeket jól válogattad össze, és kis simításokkal nagyon jó lesz.

Story
Elég rövidke részeket írsz, ami egy olvasó számára nem jó, kivéve ha mondjuk naponta hozod a részeket. Sok a párbeszéd, ami azért nem jó, mert így az olvasó nem igazán tudja beleélni magát az egészbe. Jól le kell részletezni mindent, még ha ez először nem is megy annyira. Ha megpróbálsz tudatosan odafigyelni erre, akkor egy idő után könnyebben fog menni. Szerintem kicsit rövid mondatokat írsz, ezeket kéne valahogy kibővíteni, mert az is élvezetesebb. Olyan sok helyesírási, elírási hibát nem találtam, tehát ez egy jó dolog. Remélem, hogy sikerül megfogadni a tanácsaim, és ezzel több olvasót bevonzani. Sok sikert a továbbiakban :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése