2014. április 7., hétfő

Kritika: Miku Miku Dance

MIKU MIKU DANCE

Design
Az alap design nem rossz, bár én a betűk színét egységesebbé tenném, és a szövegnek a fekete hátterét is megváltoztatnám. A fejléc nem rossz, bár szerintem eredetileg nem az volt. Alapjában véve nem rossz az egész, de amikre felhívtam a figyelmedet, azt megcsinálnám.

Story
Amint láttam, így belenézve, ez nem egy blog. Mármint kinézetileg igen, de nem tudom kategóriába sorolni, mivel van benne történet is, és más is. A történet viszont (írói szemszöből) egyáltalán nem jó. Mivel nincs benne gondolatkifejtés, meg ilyenek, és így számomra egyáltalán nem volt érdekfeszítő. A történetes blogoknál, csakúgy mint a könyveknél, fokozottan figyelni kell a szöveg és a párbeszéd egyensúlyára. Sok szöveg, és kevés párbeszéd kell csak bele, mert így lesz egy fogalmazás. Ha még egy tanácsot megfogadsz, akkor én a betűtípust is megváltozatnám, mert nem igazán tudom így elolvasni.
Nem akartam, most nagyon kritikus lenn, kérlek ne is sértődj meg, meg ilyenek. Ez csak az én  véleményem. attól függetlenül lehet, hogy másnak pont ez a típus tetszik, vagy valami.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése