2014. március 30., vasárnap

Kritika - Good Enough


Történet: 
Bevallom (eddig) csak a 22. részt olvastam el. Hiába kerestem helyesírási hibákat, nem igazán találtam. Volt egy - két mondat, ahol megakadtam, és elveszítettem a fonalat, de az azt követő mondatokból, már megértettem a dolgokat. Azt mondom, hogy gyakori az ilyesfajta "rossz fiú + jó kislány" blog, de kevesebb az olyan blog, ahol az író is tehetséges. Őszintén mondom, hogy tetszik ahogy írsz, és ahogy leírod a dolgokat. 

Kinézet: 
Mint már említettem, jól írsz. És éppen ezért mondom el a véleményem arról, hogy ha a kinézeten egy picit változtatnál, akkor elképzelhető, hogy több olvasód lenne. Én a szereplőknek külön modult hoznék létre, elsősorban, mert a fotók mérete különböző, és ebből kiindulva a "Szereplők" modulba rendezett képeket tennék fel a szereplőkről. A hátteret is lecserélném, hiszen alig látszik a kép alján lévő vonat(?) 
A fejlécen El, és Louis képébe beleolvad a fa, illetve a felirat is túl sötét. Nem tudom ki készítette a fejlécet, design - t. Nem szeretném megbántani Őt. Akár Te csináltad, akár nem. Bevallom, én borzalmas fejléceket készítek, ezért fordulok más bloggerekhez, fejlécrendelés ügyben. Az oldalunkon is rendelhetsz fejlécet [most nem, mert szünetel]. :) Ha jól láttam díja(ka)t is kaptál. Én ennek is létrehoznék modult, így könnyebben áttekinthető. Azt hiszem ez minden. :)

*Ha megbántottalak valamivel, kérlek ne haragudj, ne feledd ez csak az én személyes véleményem!:) További sikereket kívánok a blogoláshoz! :)*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése