2013. szeptember 15., vasárnap

INTERJÚ: Elizabeth Naplója


Katt ide a blogért! <3

Mesélnél röviden a blogod történetéről azoknak akik nem ismernék?:)

Elizabeth-ről szól, aki kilencedikesként elkezdi a közép iskolát, és új embereket megismerve bonyodalmakba keveredik, szerelmi szálat alakít ki a sors az életében, majd egy váratlan fordulattal, a feje tetejére áll minden.


Valamilyen szinten magadról mintáztad a főszereplőt?

Egy-két tulajdonságban hasonlít rám, de ezeket kivéve, nem magamról.


Hogyan jött az ötlet a történetről és a bonyodalmakról?

A prológusba egy délután kezdtem bele. Nem tudtam, mi lesz majd belőle, s azt sem, hogy egy blog kezdetét jelenti. Csak írtam, és kiteljesedett bennem Elizabeth karaktere, a többi szereplő, és a történet.

volt már ezelőtt blogod?

Igen, 2012 decemberében kezdtem el egy "mindenes" blogot, ahova novellákat is raktam fel, de nyár elején töröltem.

és miért döntöttél úgy hogy törlöd?

Nem érdekelt senkit, és nem tartottam fontosnak. De azóta már elkezdtem még egy hasonló témájút, de inkább kritikás, és novellás blognak lehet nevezni.

Ahogy láttam a mostani blogodnak viszont vannak olvasói.. Üzennél nekik valamit?

Azt, hogy örülök, hogy olvasnak, és nagyon remélem hogy nem haragudtak meg rám nagyon a 2*2 hónapos kihagyás után..

elérkeztünk az utolsó kérdéshez.. Azoknak akik még nem ismerik a blogod miért ajánlanád? Miben más mint a többi? :))

Ez egy nagyon jó kérdés... Nem gondolom magamról, hogy jól tudok írni, de minden részben van valami izgalom. Valami meglepetés. És a folytatás sokkal izgalmasabb lesz, rengeteg post-it tele van az ötletekkel

köszönöm hogy részt vettél az interjún további jó blogolást!

Én köszönöm, neked is sok sikert!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése